TuTo juniorijääkiekko tarjoaa junioreilleen maksuttomia lisäjäitä seuraavasti:

Kerhojäät - Arkisin n. klo 15-16 Varissuon jäähallissa. Päivät ja ajankohdat hieman vaihtelevat kausittain. Harjoitellaan lajitaitoja ja pelataan paljon. Ohjaajina yleensä Kristian Tuohilampi ja "Keni" Keinänen.

Mv-jää - Kerran viikossa Varissuon jäähallissa toteutettava tunnin tai kahden tunnin jää maalivahdeille. Jäällä toimitaan yleensä kahdessa ryhmässä; nuoremmat ja vanhemmat. Kuvio tarkentuu kauden alussa valmentajien suunnitelmien mukaan. U16- ja U18-ikäluokkien maalivahdeille on oma mv-jäänsä Kupittaalla. Harjoituspäivät varmistuvat aina kauden alussa. Vetäjinä seuran mv-valmentaja Teemu Lassila sekä joukkueiden mv-valmentajat.

Aamujäät - Kupittaalla tiistaisin ja torstaisin n. klo 8-9 elokuun puolivälistä maalis-huhtikuun taitteeseen. Vetäjinä seuran ammattivalmentajat. Jään jälkeen tarjolla maukas aamupala hallin Kupittaan Legenda -ravintolassa pientä korvausta vastaan.

Lisätietoja: valmennuspäällikkö Toni Arppe (toni.arppe@tuto.fi) tai seuratyöntekijä Mika Leino (mika.leino@tuto.fi)