
4-divarin E-lohkon syysturnaus pelattiin 22.11. Alfassa. Joukkue hävisi avausottelussaan Lemun Visalle 1-5 ja sen jälkeen Kosken Kaiun 3-joukkueelle 2-5. Seuraavissa otteluissa joukkue koki 2-5 -tappiot myös Turun Pyrkivän 4- ja 5-joukkueille, mutta onnistui viimeisessä ottelussaan voittamaan Uudenkaupungin Urheilijoiden 2-joukkueen 5-2. Siten TuTo 2 sijoittui kuuden joukkueen lohkossa viidenneksi ja jatkaa pelejään kevätkaudella alemmassa jatkosarjassa.
Joukkueessa pelasivat Ari Rostén, Jukka Vehmanen, Ismo Selkälä ja Antti Kirveskari. Joukkueeseen kuuluu myös Mikko Kouki, joka toivottavasti pääsee mukaan keväällä pelattavaan turnaukseen.
Kuva: Ari Rostén ja Jukka Vehmanen nelinpelin pyörteissä.
| 09.06.2026 13.08 | Lenni Penttilä Soihtu-leirillä |
| 08.06.2026 14.20 | TuTo Kosken kesäkisoissa |
| 20.05.2026 14.50 | Kauden päättäjäiset ja kevätvuosikokous |
| 18.05.2026 15.40 | Tero Penttilälle menestystä |
| 06.05.2026 14.32 | Pyrkivän avoimet kuukausikilpailut päätökseen |
| 19.04.2026 15.12 | TuTon kakkosjoukkue lohkovoittoon nelosdivarissa |