Talkootoiminta yleisurheilussa

Lasten urheiluseuratoiminta edellyttää vapaaehtoisten vanhempien ja muiden aikuisten panosta. Seuramme on velvoitettu hoitamaan tietty määrä toimitsijatehtäviä vuoden aikana. Toivomme vanhemmilta aktiivista osallistumista toimitsija-, buffet- ja/tai apuohjaajan tehtäviin. Tehtävät sopivat kaikille ja ovat yksinkertaisia, mutta tärkeitä. Toimitsijana oleminen ei vaadi mitään erityiskoulutusta ja paikan päällä on aina laji- tai ryhmänjohtaja, joka opastaa mitä pitää tehdä. Samon buffet ja apuohjaajan tehtävät ovat mukavia, matalankynnyksen hommia, joissa pääsee osallistumaan lapsen harrastukseen uudella tavalla.

• Osallistumalla vähintään kolmeen talkootehtävään vuoden aikana, kausimaksu on yhteensä 100euroa vähemmän
  • Talkoohommiksi kelpaavat toimitsijana oleminen yleisurheilukilpailuissa, kahviotoimintaan osallistuminen, apuohjaajana toimiminen tai muut vastaavat tehtävät
  • Ajankohtaisista talkootehtävistä saat tietoa sähköpostiin ilmoittautuessasi ryhmään

Harrastustoiminnasta jää säännöllisin väliajoin pois talkoolaisia, ja vapaaehtoistyötä tekevät myös auttamatta vanhenevat, joten tarvitsemme uusia vanhempia ja muita innokkaita mukaan toiminnan jatkumisen kannalta.

Kysyy lisää ajankohtaisista talkootehtävistä osoitteesta: tutoyleisurheilu@gmail.com