Yleisurheiluun lisää energiaa
Julkaistu: 10.01.2023 13.44

Yleisurheiluun lisää energiaa

TuTo Yleisurheilu palkkaa osapäiväisen kehittämiskoordinaattorin toiminnan kehittämiseksi. Tehtävään on valittu Tuton entinen nuorisomaajoukkuetason urheilija – Emilia Maaskola.

Emilia Maaskola aloittaa uudessa tehtävässä vuoden 2023 alusta. Rekrytoinnin on mahdollistanut osaltaan seuran nuorisourheilun kehittämiseen saatu yksityinen lahjoitus. Projektiin on haettu myös seuratukea Opetus- ja Kulttuuriministeriöltä.

Emilian tärkeimpinä tehtävänä yhdessä muiden seuran vastuuhenkilöiden kanssa on nostaa yleisurheilujaoston toimintaa uudelle tasolle ja mahdollistaa näin hallittu harrastajamäärän kasvu. Siihen liittyy arkivalmennuksen tukea, vapaaehtoistoiminnan aktivointia, kehittämisprojekteja sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän kehitystä.

Emilia on työskennellyt vastaavantyyppisissä tehtävissä Raision Kuulan toiminnassa jo neljän vuoden ajan. Lisäksi Emilialla on ammattikorkeakoulutason koulutus tehtävään. On todella ilo saada näin Emilia takaisin kasvattajaseuraansa.

Tuto Yleisurheilu, puheenjohtaja

Lisätiedot: 0407166755 / Kimmo Nurmi, TuTo yleisurheilu, puheenjohtaja