Jalkapallojaosto valitsee uudet jäsenet 24.10. pidettävässä syyskokouksessa
Julkaistu: 06.10.2023 17.15

Jalkapallojaosto valitsee uudet jäsenet 24.10. pidettävässä syyskokouksessa

Vanha kausi on loppumaisillaan, eikä mene kauan kun uusi jo alkaa. Uutta kautta ajatellen onkin aika valita uusia johtokunnan jäseniä edustamaan jalkapallojaostoa.

TuTo jalkapallon toiminnan kasvettua voimakkaasti viimeisinä parina vuotena, on TuTo jalkapallossa nyt halua kasvattaa koko jalkapalloa edustavaa toimielintä, jalkapallojaostoa, yhä monipuolisemmaksi ja moniäänisemmäksi yhteisöksi. Jalkapallojaoston tehtävänä on päättää yhdessä jalkapalloa koskevista asioista, joten on tärkeää, että myös jaostossa on edustettuna erilaisia ääniä, kykyjä ja näkökulmia.

Nykyinen jalkapallojaoston hallitus kutsuukin lämpimästi tervetulleeksi jokaisen TuTo jalkapallon toiminnasta kiinnostuneen tai toiminnassa mukana olevan jaoston syyskokoukseen 24.10. klo 18:30 TuTolaan. Johtokunnan jäseneksi ehdolle asettuminen ei tarvi aikaisempaa kokemusta eikä erityisiä kykyjä. Tarjoamme puolestaan paikkaa vaikuttaa alati kasvavaan turkulaiseen jalkapallo-organisaatioon, mahdollisuuden oppia uutta sekä mielenkiintoista näköalaa turkulaiseen jalkapalloelämään. Lämpimästi tervetuloa!