Ruisrock 2024 järjestetään 5.-7.7.2024 Ruissalossa. TuTolla on jälleen merkittävä rooli talkootöissä, ja kauttamme onkin mahdollista päästä tekemään hyvin erilaisia tehtäviä aina anniskelusta järjestyksenvalvontaan, kierrätykseen, lavojen apukäsiksi ja purkuun. Järjestyksenvalvontaan ei vaadita korttia, mutta ilmoitathan, jos sinulla sellainen on. Kaikkiin tehtäviin on mahdollista osallistua ilman aiempaa kokemusta.

Jokainen talkoolainen sitoutuu tekemään kahtena päivänä yhteensä 15 tuntia talkootyötä. Talkookorvauksen lisäksi talkoolaiset saavat talkoorannekkeen, jolla pääsevät myös itse nauttimaan festareista vapaapäivänä (purussa eri järjestely). Huomioithan, että talkoolaisen tulee olla täysi-ikäinen (purun osalta eri kriteerit).

Kaikille TuTon talkootyöntekijöille järjestetään toukokuussa info, jossa kerrotaan tarkemmin käytännönjärjestelyistä, korvauksista jne. Työvuorot lähetetään talkoolaisille vasta noin 2 viikkoa ennen tapahtumaa.

Lisätiedoissa voit esittää toiveen esimerkiksi talkoopäivistä tai talkookaverista.

TuTon Vuorikoti Ruissalossa on kaikkien tutolaisten yhteinen kesänviettopaikka. Kesälle 2024 voi hakea paikkoja - mökkejä ja huoneita - helmikuun 2024 ajan. Saunan ja pelikentän varaaminen ei edellytä omaa vuokramökkiä, vaan ne ovat kaikkien käytettävissä erillisillä varauksilla.

Kesäpaikkojen hinnat vaihtelevat noin 600-700 euron välillä.

Lisätietoja mm. Facebookista ja Vuorikodin sivut
TuTo ry vuokraa valkoisia juhlatelttoja, jotka on helppo pystyttää nopeasti. Mukaan tulee myös seinät sekä painoja jalkojen tukemiseen.

Telttojen nouto ja palautus: TuTo ry:n toimisto, Sepänkatu 5b, Turku.

Hinnasto:

4 x 6m / 160,00 € + alv / vrk
4 x 8m / 210,00 € + alv / vrk

Lisävuorokaudet 40-45 € + alv /vrk

Kysy tarjousta useamman teltan vuokrauksesta!

Lisätiedot:

puh. 02 2146 400

Maksamalla seuran jäsenmaksun tuet seuran arvojen mukaisen toiminnan ylläpitoa ja kehittämistä. Seuratoiminnassa mukana oleminen edellyttää seuran jäsenyyttä.

Jäsenmaksujen suuruudet ovat:

Nuorisojäsen (alle 15 vuotta, ei äänioikeutta): 20,00 euroa

Varsinainen jäsen (yli 15 vuotta) ja kannatusjäsen: 35,00 euroa

Ainaisjäsen: 200,00 euroa

Jäseneksi ottamisesta päättää seuran hallitus.

Jäseneksi liitytään täyttämällä tämä lomake. Irtisanoutuminen tapahtuu kirjallisesti tai se astuu voimaan, jos henkilö ei ole maksanut jäsenmaksua kuuden (6) kuukauden kuluessa.

Jos et maksa jäsenmaksua suoraan verkkopalvelun kautta, voit tehdä sen myös tilisiirtona alla olevien ohjeiden mukaisesti:

Saaja: Turun Toverit ry, FI98 5710 0420 0769 78

Viesti: Oma nimi / Jäsenmaksu "jäsenvuosi"