TuTo ry:n tarkoituksena on edistää urheilun ja erilaisten liikuntamuotojen harrastusta sekä terveitä elämäntapoja, kehittää kulttuuri- ja nuorisotyötä sekä edistää tasa-arvoa ja kansainvälistä yhteistoimintaa. Seuran visiona on mahdollistaa se, että jokaisella lapsella ja nuorella olisi todella mahdollisuus liikuntaan - koska se on jokaisen oikeus.

Maksamalla seuran jäsenmaksun tuet seuran arvojen mukaisen toiminnan ylläpitoa ja kehittämistä. Seuran toimintaan osallistuminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Jäsenmaksujen suuruudet vuonna 2023 ovat:

Nuorisojäsen (alle 15 vuotta, ei äänioikeutta): 20,00 euroa

Varsinainen jäsen (yli 15 vuotta) ja kannatusjäsen: 35,00 euroa

Ainaisjäsen: 200,00 euroa

Jäseneksi ottamisesta päättää seuran hallitus.

Jäsenet saavat myös jäsenetuja. Ajankohtaisista jäseneduista ja -kampanjoista tiedotetaan erikseen sähköpostitse sekä muissa kanavissa. Jäsenedut saa esittämällä voimassa olevan TuTo-kortin.

Jäseneksi liitytään täyttämällä tämä lomake. Saman lomakkeen kautta päivitetään myös jäsentiedot. Irtisanoutuminen tapahtuu kirjallisesti tai se astuu voimaan, jos henkilö ei ole maksanut jäsenmaksua kuuden (6) kuukauden kuluessa.

Jäsenedut: