Tule mukaan pelaamaan!

TuTo Ringeten suuntana on tulevaisuus. Haluamme olla mukana kehittämässä aktiivisia ja hyvinvoivia lapsia ja nuoria sekä tulevaisuuden huippupelaajia. Lisäksi haluamme tarjota aikuisille mielekkään harrastuksen hyvissä olosuhteissa. Kesäisin järjestämme Rengastaituri-kesäleirin.

TuTo Ringette jatkaa ylpeänä Suomen vanhimman ringetteseuran Turun Ringeten tarinaa, joka sai alkunsa Juuso Wahlstenin ja Turun Sinisten siivittämänä vuonna 1979 siellä, missä pienet pelaajamme nytkin saavat renkaan ensi kertaa mailaansa: Kupittaalla.

Löydä pelipaikkasi

Uudet pelaajat aloittavat ringeten Jannin johdolla 4-9-vuotiaille suunnatussa Ringettekoulussa. Siellä opetellaan luistelua ja ringeten perustaitoja leikin varjolla. Ringettekoulu on osallistujille maksuton. Seurassamme toimii myös nuorille ja aikuisille suunnattua höntsäringetteryhmä Ringettepartio Kupittaalla. Vuorolle ovat tervetulleita myös miehet.

Jos sinulla on aiempaa kokemusta pelaamisesta, luistin kulkee ja rengas pysyy mailassa, ota yhteyttä suoraan sopivan joukkueen toimihenkilöihin. Heidän yhteystietonsa löydät suoraan kunkin joukkueen sivulta.

Ringetteä voi harrastaa myös muuten kuin pelaamalla. Valmentajia, joukkueiden toimihenkilöitä ja tuomareita tarvitaan aina. Mikäli maailman paras harrastus kiehtoo, ota rohkeasti yhteyttä: tutoringette@gmail.com ja tule mukaan!