TuTo Ringeten joukkueet kaudella 2023-2024
Julkaistu: 10.03.2023 13.00

TuTo Ringeten joukkueet kaudella 2023-2024

Pian alkavalla kaudella 2023-2024 pelaamme seuraavin joukkuein:

• Ringettekoulu: vasta-alkajat ja aloitteleva G-junioriryhmä (ei säännöllistä pelitoimintaa): ohjaajat Janni Simola & Terhi Pinomäki
  • F-juniorit: valmentajat Pinja Hotanen ja Stiina Niinimäki
  • E-juniorit: valmentaja Olga Halmajärvi
  • D-juniorit: valmentajat Hanna Rantanen, Petra Soikkeli ja Mari Eroma
  • C-nuoret: valmentajat Tania Mahkonen, Kirsi Liite ja Rita Vahalahti-Hämäläinen
  • Naisten aluesarja: vastuuhenkilö Hanna Hellsten
  • Aikuisten harrasteryhmä Ringettepartio: vastuuhenkilö Terhi Pinomäki

Joukkueiden toiminta käynnistyy huhti-toukokuussa. Kesäharjoittelun ohella järjestämme jokaiselle seuramme ikäluokalle avoimen kesäleirin viikolla 25. Loppukesälle suunnittelemme omaa, Kupittaalla pelattavaa turnausta E-C-joukkueille. Tapahtumista, harjoituspaikoista ja -ajoista sekä joukkueiden muodostuksesta tiedotetaan lisää myöhemmin. Luvassa on paljon kiinnostavaa & monipuolista toimintaa. Kannattaa siis pysyä kuulolla!

Jokaiseen joukkueeseen ja ryhmään mahtuu vielä pelaajia, joten jos pelaaminen Turussa kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen toimisto(a)turunringette.fi, niin löydetään yhdessä sinulle tai lapsellesi sopiva pelipaikka.