TuTo Ringeten joukkueet kaudella 2024-2025
RingetteJulkaistu: 14.02.2024 00.04

TuTo Ringeten joukkueet kaudella 2024-2025

Kaudella 2024-2025 pelaamme seuraavin joukkuein:

• Ringettekoulu: vasta-alkajat ja aloitteleva G-juniorijoukkue (ei säännöllistä sarjatoimintaa): ohjaajat Janni Simola, Emma Koskela & Terhi Pinomäki
  • F-juniorit (kaksi peliryhmää): valmentaja Pinja Hotanen
  • E-juniorit: valmentajat Olga Halmajärvi, Jenna Aihonen ja Stiina Niinimäki
  • D-juniorit: valmentajat Hanna Rantanen, Petra Soikkeli ja Mari Eroma
  • C-nuoret: valmentajat Tania Mahkonen, Terhi Pinomäki ja Rita Vahalahti-Hämäläinen
  • Naisten aluesarja: vastuuhenkilö Hanna Hellsten
  • Aikuisten harrasteryhmä Ringettepartio: vastuuhenkilö Terhi Pinomäki

HUOM! Seuramme tarjoaa maalivahtivalmennusta kaikissa ikäluokissa. Lisäksi maalivahdeilla on mahdollisuus osallistua jääkiekon kanssa yhteisille maalivahtijäille, joilla myös pelaajat pääsevät hiomaan laukauksiaan.

Joukkueiden toiminta käynnistyy huhti-toukokuussa. Kesäharjoittelun ohella järjestämme jokaiselle seuramme ikäluokalle avoimen kesäleirin, josta tiedotamme lisää kevään aikana. Loppukesälle suunnittelemme omaa, Kupittaalla pelattavaa turnausta E-C-joukkueille. Tapahtumista, harjoituspaikoista ja -ajoista sekä joukkueiden muodostuksesta tiedotetaan lisää myöhemmin. Luvassa on paljon kiinnostavaa & monipuolista toimintaa. Kannattaa siis pysyä kuulolla!

Jokaiseen joukkueeseen ja ryhmään mahtuu vielä pelaajia, joten jos pelaaminen Turussa kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen tutoringette(a)gmail.com, niin löydetään yhdessä sinulle tai lapsellesi sopiva pelipaikka.